25 Şubat 2016

Neden dersler bu kadar erken!!

    Üniversitede ilk senem ve ben bu dönem 'lisede nasıl her sabah erken kalkabiliyormuşum?' diye düşünmeye başladım.İlk dönem ders programın gayet güzeldi sadece bir gün erkenden dersim vardı ve hatta bir günüm boştu gayet rahattım.Şimdi ise her gün sabahın köründe kalkmak zorunda kalıyorum ayriyeten bu dönem staja da başladık artık etrafta uyur gezer gibi dolaşıyorum.
   Hoca hep der ya bedeniniz burda ama aklınız başka yerlerde bende şunu demek istiyorum hocacım  'bedenime sahip olabilirsiniz ama ruhuma asla'.Ne diyo bu diceksiniz  aman bende bilmiyorum ki.

Normalde de fazlasıyla sakar biri olduğum için artık uykusuzluktan önümü göremez ve oraya buraya çarpar oldum.Geçenlerde düştüğüm yere yığılıp kalasım geldi ama ortam çok kalabalık olduğu içim çaktırmadan toparlamaya çalıştım ama gören gördü tabi rezil olduğumla kaldım.Tabi böyle şeylere alışkın olduğum için kim ne düşünür diye çok da düşünmüyorum bence en iyisi bu size de tavsiye ederim.


Ben bu başlığı isyan etmek içim açmıştım ama konu nerden sakarlığıma geldi ve size öğüt vermeye başladım bilmiyorum.Sonunu getiremeyeceğim galiba o yüzden burada bitiriyorum.

2 yorum:

  1. İlk izleyicin olmuşum :) Bu yayının ilk yorumunu da ben yapayım :) Uykusuzluğu gel bir de bana sor.. Aah ah nasıl hasretim özellikle o sabah uykularına.. Beden de gitti ruh da :D
    Umarım sen alışırsın ;)
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumun ve iyi dileklerin için :)
      Sevgilerle :)

      Sil